Cogito ERP pentru retail, distributie, servicii, logistica si service

Declaratia 394 ANAF versiunea 2016

Cogito ERP, solutie completa (hardware&software) pentru retail, distribuitie, servicii, logistica si service

Cogito 3 este cea mai noua versiune a solutiei Cogito ERP, solutie destinata gestionarii tuturor proceselor de business ale unei companii. Cogito ERP este un sistem realizat modular care permite implementarea atat ca intreg cat si etapizat, pe diverse module.

Cogito ERP este un software de ultima generatie, integrabil, prin intermediul diferitelor platforme, cu alte aplicatii, putând fi customizat în functie de cerintele clientului si de modelul specific de business. Cogito inglobeaza cele mai bune practici de afaceri pentru fiecare domeniu de activitate pe care il targeteaza.

Cogito ERP asigura controlul in timp real al vanzarilor din magazine, organizarea receptiei marfii precum si suportul logistic. De asemenea, cu ajutorul aplicatiei se poate controla fluxul de marfa de la momentul intrarii in magazin si pana la iesirea lui prin punctele de vanzare.

Sistec a dezvoltat cu pasiune, timp de 20 ani, o aplicatie flexibila, robusta, care sa acopere nevoile atat ale marilor companii cat si pe cele mici si mijlocii. Echipa a acordat o atentie deosebita selectarii celor mai utile şi mai folosite functionalitati ale retailerilor, firmelor de distributie sau logistica, functionalitati pe care le-a introdus intr-un pachet unic, format din module perfect integrate, numit Cogito ERP.

Cogito ERP este o solutie end-to-end care acopera atat activitatile de front-office cat si de back-office oferind o imagine unitara la nivelul unui lant de magazine.

module Cogito

Clientii Cogito ERP sunt din zona retailerilor de îmbracaminte, electronice si electrocasnice sau birotica si papetarie. In ultimii ani, am adaugat proiecte din verticala de logistica, servicii pentru afaceri si service.

  • Cogito ERP este o solutie dedicata companiilor de distributie, retail, servicii profesionale,  logistica si service utilizata pentru a controla, organiza si optimiza urmatoarele procese de business: aprovizionare, depozitare, ofertare, vanzare, livrare, incasare, gestionare parc auto, strategii comerciale si management de proiect.

    Module existente: Achizitii, Vanzari, Comisionare Agenti Vanzare (Distributie/Retail), Gestiunea Stocurilor, Managementul Depozitelor, Mijloace Fixe, Financiar, Contabilitate, Resurse Umane, Salarizare, POS si fidelizare clienti, Service, Analize si Rapoarte, Business Intelligence.

    Licentele software sunt de tip acces concurent sau se pot închiria (SaaS prin conexiune de tip Remote Desktop). Gazduirea aplicatiei se poate face pe serverele clientului sau de catre Sistec, în centre de date proprii.

    Click aici pentru a vedea detalii despre functionalitatile modulelor Cogito pe website-ul dedicat – www.cogito-erp.ro

    • Flexibilitate: Grad mare de configurare la nivel de date/procese/flux real de activitate
    • Model de lucru distribuit: Permite  lucru distribuit al unei companii care lucreaza cu o retea de subunitati , asigurand un mod de lucru online/offline, cu sincronizare periodica
    • Scalabilitate: se poate incepe cu modulele de baza putand adauga ulterior si restul de module necesare
    • Completitudine: Intregul set de activitati standard dintr-o companie poate fi acoperit de Cogito: Vanzari/ Achizitii/Depozitare/Payroll/Human Resources/Financiar etc.
    • Localizare: Grad mare de localizare, conforma cu legislatia in vigoare.
    • Securitate: Sistem de acces foarte strict/setat la nivel de user/tip de activitati.
    • MultiCompany: Include modele de business de tip holding, asigurand: migrarea datelor primare intre companii si consolidarea rezultatelor la nivel de holding
    • Posibilitati multiple de plata si finantare
    • Defineste si gestioneaza bugete
    • Faciliteaza raportari complexe

    • Implementarea Cogito 3 la Depozitul de Carte – Distributie

      Implementarea aplicatiei Cogito 3 la Depozitul de Carte a avut loc prin aplicarea metodologiei de proiect caracteristica unei solutii software complexe. Primul pas a constat in identificarea fluxurilor de business si informationale existente, precum si a cerintelor Clientului.

      Pe plan comercial, una dintre principalele cerinte formulate si implementate gratie configurabilitatii aplicatiei a fost includerea, optionala, a Avizului de Insotire a Marfii ca document ce genereaza miscarea stocurilor, atat la Aprovizionare cat si la Vanzare.

      O alta functionalitate necesara, implementata cu succes, a fost posibilitatea etichetarii articolelor, distinct pentru fiecare client si posibilitatea confirmarii, prin scanare de coduri de bare a oricarei tranzactii generatoare de stoc. Implementarea Cogito 3 a insemnat pentru Depozitul de Carte o imbunatatire a gestionarii marfurilor, din punct de vedere a dimensiunii stocului. Astfel, se pot gestiona distinct cantitati ale unui articol aflat in diverse stari: cantitati in custodie, cantitati in inspectie, cantitati deteriorate, etc.

    • Implementarea Cogito 3 la Wylze Logistics

      Put your content here

    • Implementare Cogito ERP la Diverta

      Put your content here

  • Serviciile oferite de echipa Sistec acompaniaza eficient solutiile IT  sustinând împreuna dezvoltarea afacerilor, cu maximum de competitivitate. Pe langa dezvoltarea si implementarea de Cogito ERP, Sistec ofera:

    • Servicii de consultanta achizitionare
    • Servicii de consultanta implementare
    • Servicii de consultanta post implementare
    • Training si suport

 

Interesat de un software de gestiune a companiei? Solicita un demo ! sau conteacteaza-ne la 0725 26 44 86