Solutii de tip help desk

solutii tip  help desk

Prin intermediul unui Call-Center profesional, asiguram servicii de Help-Desk atat pentru aplicatii proprii, cat si pentru aplicatii desktop din suita MS Office, etc.

  • Servicii prompte si de calitate
  • Suport tehnic pentru intreaga infrastructura IT: hardware, software si comunicatii

Dispecerat Service: 021 9633 / dispecerat@sistec.ro /  aplicatie ticketing pentru reparatii copiatoare, reparatii imprimante, reparatii multifunctionale, reparatii faxuri, reparatii calculatoare, reparatii UPS, reparatii distrugatoare de documente, reparatii laminatoare A4 si A3, reparatii pentru echipamente de birou.

  • Pentru a asigura confortul clien?ilor no?tri prin men?inerea la parametrii ini?iali a sistemelor instalate, SISTEC a format o echipa dedicata de Service Desk. Departamentul este constituit din personal specializat functionand ca un Call-center care preia si distribuie toate solicitarile / incidentele venite din partea clientilor.

    Sistec ofera clientului asistenta tehnica de urgenta, non-stop, 24x7x365, exclusiv pentru a furniza asistenta pentru rezolvarea intreruperilor in functionarea sistemelor.

    • Interfata eficienta intre client si echipa de interventie
    • Monitorizarea stricta a Acordului privind Nivelul de Servicii (SLA)
    • Asistenta online si servicii de interventie (restaurarea serviciului in caz de urgenta,  asistenta si indrumare tehnica,  asistenta operationala,  documentatie tehnica)
    • Punct de contact unic
    • Servicii gestionate
    • Interactiune in timp real
    • Flexibilitatea sistemului
    • Baza de cunostinte
    • Adaptabilitate la nevoile clientilor